מדפסות מומלצות 2022

מדפסות מומלצות 2022: לשגרת עבודה אפקטיבית, גם מרחוק

שנת 2022 כבר איתנו ומגמת העבודה מהבית ממשיכה לצמוח ולהתבסס כפתרון של קבע הן לימי חירום והן לשגרה. אז קבלו את המדפסות המומלצות שלנו לפתרונות ההדפסה היעילים, החסכוניים והאיכותיים ביותר למשרד הקטן – הבינוני, ולמשרד הביתי.

Pantum M6800FDW מדפסת מונו לייזר משולבת רב תכליתית (הדפסה, סריקה, העתקה, פקס, וממשק אלחוטי וחוטי)

M6800FDW מדפסת לייזר שחור-לבן אלחוטית משולבת המיועדת לעסקים קטנים ובינוניים וכן לשימוש ביתי. ה-M6800FDW תוכננה במיוחד בכדי לתמוך בהתייעלות עסקית וחיסכון בעלויות ובזמן העבודה, עם מהירות הדפסה מהירה של 32 דפי 4A בדקה, סריקה מהירה בקצב של 24 דפים בדקה, הדפסה דו-צדדית אוטומטית לחיסכון בנייר, והפרדה בין יחידת התוף למיכל הטונר לצמצום העלויות והזיהום הסביבתי כשכל זה ארוז במידות קומפקטיות.

בחיבור לרשת המקומית, ל- USB או בקישוריות אלחוטית ל – WiFi מכל התקן נייד M6800FDW מספקת חווית שימוש נוחה ופשוטה. והודות למעבד יעיל של 600MHz וזיכרון בגודל 256 MB  היא עומדת ללא קושי ובמלוא האמינות בעומס של עד 60,000 דפים בחודש.  

CM2200FDW Pantum מדפסת לייזר צבע משולבת 4 ב-1 – באה לעבוד !

מדפסת מומלצת 2022, מדפסת לייזר צבע חזקה ומקצועית לשימוש עסקי רב תכליתי: הדפסה, סריקה, צילום ופקס. ל-CM2200FDW מהירות הדפסה של עד 24 דפים בדקה, יכולת מגוונות הכוללות הדפסת סימני מים, חוברות וכרזות, וקישוריות USB, Ethernet ו-  Wi-Fi(אלחוטית) המאפשרת שליחת מסמכים סרוקים לרשת ולמייל.

ל-CM2200FDW מסך מגע לתפעול נוח, מזין מסמכים אוטומטי, ומחסניות טונר קלות להתקנה המפיקות צבעים חיים ועשירים, עם אפשרות להמשיך את ההדפסה בדיו שחור, בגמר הדיו הצבעוני. היא קלה במשקל, קומפקטית במידותיה ולה רכיבים עמידים המוגנים במסגרת פלדה קשיחה במטרה להבטיח תפקוד תקין וממושך לאורך שנים.

פונקציונליות מתקדמת נוספת של ה- CM2200FDW כוללת: הדפסה דו צדדית אוטומטית לחיסכון בנייר, מצב "שינה" אוטומטי לחיסכון באנרגיה, מצב תפעול שקט, ופיצ'רים שונים לאבטחת המידע בעת האחסון בהתקן, בתעבורה ברשת ועל גבי המסמכים המודפסים.

PANTUM BP5100DW  מדפסת לייזר אלחוטית לשימוש משרדי ומחלקתי

מדפסת לייזר באיכות מקצועית לשימוש משרדי ומחלקתי, עם מעבד מרכזי מהיר וזיכרון עבודה ענק המספקים ביצועים מעולים ותמיכה בניהול של משימות רבות במקביל גם בהיקפי עבודה גבוהים של עד ל- 100,000 דפים בחודש.

עם קצב הדפסה מהיר (עד 40 עמודים בדקה) ועלויות שוטפות נמוכות, ה-BP5100DW היא בחירה אידאלית לעסקים קטנים ובינוניים והיא מאפשרת התנהלות עסקית רציפה וחלקה, במינימום תחזוקה, ברמות שונות של ביקושים, לרבות לארגונים הנמצאים במהלך של צמצום טביעת הרגל האקולוגית.  

ה-BP5100DW קלה להתקנה, עמידה לאורך זמן ונוחה לתפעול עם מסך מגע ופונקציונליות הכוללת קישוריות חוטית ואלחוטית מכל התקן נייח או נייד, הדפסה דו צדדית חסכונית ומצב הדפסה שקט.

Share